Getin Bank Opinie


GETIN Bank
jest ogólnopolskim bankiem detalicznym oferujacym szeroki zakres usług do Klientów indywidualnych, segmentu małych i średnich firm, samorządów, wspólnot mieszkaniowych i dużych korporacji. Oferta GETIN Banku skierowana jest do Klientów, którzy oczekują sprawdzonych produktów, uproszczonych procedur obsługi i oceny ryzyka. Biorąc pod uwagę rozwój konkurencyjnych produktów oraz szybki wzrost liczby placówek, a także wzrost aktywów, GETIN Bank można śmiało określić jako najbardziej dynamicznie rozwijający się Bank w Polsce. od 2010 r. Getin Bank jest marką bankowości detalicznej, należącą do Getin Noble Bank S.A.

Kredyty GetinBank:
dombank
Getin Noble Bank 
Kredyt Hipoteczny i Mieszkaniowy (waluty: PLN)

  • Wysokość kredytu:  do 90% wartości nieruchomości w PLN (również należącej do osoby trzeciej); do 80% wartości nieruchomości dla kredytów w EURO
  • Okres spłaty kredytu: do 30 lat

Więcej informacji: Kredyt mieszkaniowy Getin Bank

dombank
Getin Bank
Kredyt Samochodowy

  • Wysokość kredytu:  do 100% wartości pojazdu
  • Okres spłaty kredytu: do 10 lat dla nowych samochodów i do 8 lat dla samochodów używanych
  • Atuty oferty: atrakcyjne niskie oprocentowanie; decyzja w 4 godziny


Więcej informacji: Kredyt samochodowy Getin Bank
getin bank
Getin Bank
Kredyt Gotówkowy na PIT


  • Wysokość kredytu: do 150 000 zł
  • Okres spłaty kredytu:  do 8 lat
  • Atuty oferty: Szybka decyzja - w 15 minut; brak ograniczeń wiekowych co wieku kredytobiorcy (kredyt udzielany od 18 lat);wystarczy sam PIT;

Więcej informacji: Kredyt na PIT Getin Bank
getin bank
Getin Bank
Prosta Pożyczka


  • Wysokość pożyczki: od 400 do 20 000 zł na dowód
  • Okres spłaty kredytu: od 3 miesięcy do 4 lat
  • Atuty oferty: Minimum formalności – wystarczy dowód osobisty i oświadczenie o dochodach. Bez poręczyciela i zgody współmałżonka, sam decydujesz o ubezpieczeniu.

Więcej informacji: Pożyczka Getin Bank
getin
Getin Noble Bank
Kredyt hipoteczny dla firm (waluta: PLN)

  • Wysokość kredytu: do 50% wartości nieruchomości, stanowiącej zabezpieczanie
  • Okres spłaty: do 20 lat
  • Atuty oferty: Uproszczona forma badania zdolności kredytowej - minimum formalności - wystarczy oświadczenie o wysokości uzyskiwanego dochodu, możliwość zabezpieczenia na kilku nieruchomościach, również na lokalach uzytkowych

Więcej informacji: Kredyt hipoteczny dla firmy Getin


Poniżej znajdziesz dyskusje, opinie i pytania na temat kredytów oferowanych przez Getin Bank. Zadaj pytanie odnośnie oferty GetinBank-u (kredyt mieszkaniowy, kredyt gotówkowy). Przedstaw swoje doświadczenia kredytowe z Getinem. Warto zaciągnąć kredyt w tym banku, czy lepiej go unikać ? Wyraź swoją opinie.
Powiązane tagi
Wasze Opinie (liczba komentarzy: 172)
Albert [2017-02-25 21:28:15]
Pragnę ostrzec przed tym „bankiem”! Jestem (już niedługo) klientem Getin i zostałem przez ten bank bardzo podle, wręcz w surrealistycznie lekceważący sposób potraktowany. Nie chodzi o żaden kredyt bo jestem tego rodzaju klientem, który tylko lokuje pieniądze. Jestem rezydentem innego państwa i raz do roku muszę doręczyć bankowi tzw. certyfikat rezydencji aby uzyskać zwolnienie z podatku od odsetek kapitałowych (rozliczam się za granicą). List polecony z tym dokumentem wysłałem już w grudniu 2016 i został on skutecznie doręczony co potwierdziła poczta. Bank przez kilka tygodni odmawiał udzielenia odpowiedzi na proste pytanie czy dotarł do nich ten list polecony (szok!). Następnie zaczęto udzielać sprzecznych, fragmentarycznych wypowiedzi, z których można było wydedukować, że co prawda certyfikat dotarł ale nie zajęli stanowiska czy będą go uznawać (sic! przez 3 lat uznawali identyczny oryginał dokumentu). Za każdym razem sprawą „zajmowała się” inna osoba, przepraszała, zapewniała, że „sprawa traktowana jest priorytetowo”. Mijały tygodnie i ponownie ta sama wklejka: „Uprzejmie informuję, że przedmiot zgłoszenia dotyczącego niniejszego certyfikatu jest w trakcie weryfikacji przez jednostkę merytoryczną Banku. Zapewniam, że gdy tylko konsultant prowadzący sprawę otrzyma informację zwrotną, niezwłocznie ją Panu przekaże.” Przypomnę, że chodziło najpierw TYLKO o ustalenie czy list dotarł, następnie zajęcie stanowiska w sprawie certyfikatu. Przy okazji „zapoznałem się” imiennie chyba z dziesięcioma specjalistami oraz starszymi specjalistami ds. obsługi klienta. Cały ten cyrk po to, żeby na samym końcu sprawę, banalną sprawę zakwalifikować jako reklamacja i oznajmić, że odpowiedź za 30 dni! W międzyczasie bezprawnie naliczono odsetki od jednej z zakończonych lokat, co w przypadku konta nie-rezydenta jest niezgodne z art. 29 ust. 1 ust. o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz konwencjami o unikaniu podwójnego opodatkowania. Oczywiście jako poszkodowany mam swoje prawa i na drodze prawnej wyegzekwuje te pieniądze, tylko po co to było, skoro współpraca z bankiem w poprzednich latach układała się całkiem dobrze? Na żadnym etapie wyjaśnień nie spotkałem się nawet z próbą normalnego podejścia do sprawy. Za każdym razem problem przekazywany był „z rąk do rąk” i od nowa odpisywała zupełnie inna osoba. Nic nie dał też kontakt telefoniczny z infolinią pomimo 30-minutowego wyjaśniania a potem zapewnień pracownika, że sprawę pilnie wyjaśnią. Wielokrotnie, podano mi sprzeczne a nawet fałszywe informacje, np. inny adres do wysyłki dokumentu (zgodnie z instrukcją wysłałem na Przyokopową w Warszawie), pisano niegramatycznie, urywanymi równoważnikami zdań, tak, żeby żadna z „odpowiedzi” nie była w pełni jednoznaczna, żeby na koniec (jeszcze przed wszczęciem reklamacji) zasugerować wysłanie certyfikatu ponownie na adres w Krakowie! Wyłania się z tego, oczami klienta obraz skrajnego chaosu, niekompetencji lub co najmniej tak daleko posuniętej patologii organizacyjnej z jaką nie spotkałem się w żadnej jeszcze instytucji. Normalnie taka sprawa jak sprawdzenie czy Bank otrzymał pismo polecone powinno zająć max... 1 dobę. To co opisuję to tylko wierzchołek góry lodowej, wszystko jest udokumentowane w korespondencji poprzez pole „kontakt”. Zażądałem też by osoba prowadząca reklamację zapoznała się z całą treścią tych groteskowych rozmów i dała to do poczytania przełożonym. Chyba, że ten bank jest już w takim rozkładzie, że nikomu już nawet nie zależy na opinii, reputacji i wizerunku tej firmy. Getin Bank już raz został ukarany przez UOKIK w sprawie długotrwałego rozpatrywania reklamacji konsumentów.https://www.getinbank.pl/aktualnosci/2016/decyzja-uokik-nr-ddk-172016. Musieli każdemu wypłacić odszkodowanie. Czyżby nawet nie zechciało im się wyciągnąć z tego wniosków?
justyna [2017-01-10 20:25:06]
Witam nie polecam brania kredytu w tym banku ponieważ moj dziadek wziął kredyt w tym banku zmarł potem mama ,zona ,syn dziadka załatwić u notariusza a bank poinformował o tym w przed ostatnim dniu przedawnienia a byl ubezpieczony i co najlepsze ja jako wnuczka odziedzilam ten dlug moje rodzeństwo ale zdalo sie to załatwić bo byla sprawa w sadzie a teraz moje dziecko i dzieci siostry czyli prawnuki czekają na sprawę w sadzie aby nie splacali dlugu bo tez odziedziczyli
Tomasz Zając [2017-01-09 12:50:04]
Witam wszystkich, mam kredyt w Getin Banku i jednocześnie w kilku innych bankach , niestety muszę powiedzieć że jest to najgorszy bank z jakim na moje nieszczęście podjołem współpracę, ktoś pisze w opiniach że jest podobny do innych, jest dużo gorszy, zgadzam się stu procentowo z opiniami negatywnymi, nigdy więcej getin banku
Mona [2017-01-02 14:02:41]
nie polecam tego banku obsługa fatalna ,to nie są doradcy kredytowi tylko pracownicy którzy nie mają pojęcia o kredytach hipotecznych, bo np. Pani mówi że ona się tym nie zajmuje, i tak można ścieżki wychodzić do nich bo za każdym razem nie nikogo kompetentnego kto mógłby pomóc, Jak brałąm kredyt hipoteczny to doradcy naskakiwali mi który pierwszy złapie mnie jako klienta, ale później to już same trudności bo nie ma mojego opiekuna kredytu bo już tu nie pracuje, inni doradcy też już nie pracują i nawet nie ma kogo się o coś spytać. Tak więc naiwny człowieku wziąłeś kredyt i dalej radź sobie sam.
Pokrzywdzony [2016-06-10 21:47:59]
Unikajcie. Bank oszustów. Pracownicy bo nie mozna ich nazwac doradcami powiedza wszystko pieknie i ladnie zapomną tylko o najważniejszym czyli faktycznych kosztach kredytu. 23 000 kredytu a 64000 do spłaty.
Simon KGB007 [2016-05-10 17:07:16]
Brak możności skontaktowania się z infolinią, konsultanci bezradni. Czekam po 30-40 na połączenie z działem hipotecznym i nic... cisza. Potrzebuję dokument dot. potwierdzenia salda i kont wpłat do innego banku i doczekać się nie mogę. A ich analitycy jakiś dramat od stycznia próbuję odpisać osobę z kredytu, mimo zdolności i zabezpieczenia w postaci domu, co chwilę wymyślają jakiś nowy dokument. To spowodowało,że podjąłem decyzję o zmianie banku. Kwota kredytu to 30% wartości nieruchomości. CIENIASY!!! i tyle
były_klient [2016-04-12 11:44:08]
darmowe konto internetowe bez opłat przenieśli mi z getin online do getin banku. Pisali ze tabela opłat się nie zmieniła. Tymczasem zaczęli naliczać opłatę za prowadzenie konta i za kartę do bankomatu... Za "darmowe" bankomaty także wprowadzili opłaty. Wyszło ok 20zł na miesiąc. Zdążyli mnie okraść na ponad 100zł, mimo iż w podpisanej umowie mam "DARMOWE KONTO"...
zenon [2016-04-05 14:38:26]
obsługa w placówce getin banku(nie zasługują na nazwę z dużej litery) w Skarżysku-kamiennej to jedna wielka klapa. Pani z drugiej strony stolkia, po 3 tygodniach od udzielonej informacji mówi ,że nic takiego nie mówiła. W związku z tym zaproponowałem nagranie kolejnej konsultacji na co się nie zgodzono . Ignorancja i niekompetencja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maciej [2016-03-05 10:34:52]
Odradzam. Wniosek o kredyt hipoteczny złożyłem w listopadzie 2015. Decyzja miała być w kilka dni. Pan z oddziału w Warszawie na al. Jerozolimskich przestał odbierać tel. i odpowiadać na maile. Przed końcem roku napisał, że jest dużo wniosków więc oczekiwanie się wydłuża. Stwierdził, że zmienią się warunki kredytów więc nawet pracownicy banków nerwowo szukają nieruchomości do kupienia. Znów zapadła cisza. Czasem odpisywał na sms, że zadzwoni później. Nie dzwonił. Napisałem skargę. Tego samego dnia zadzwonił i umówił się na spotkanie w sobotę (bank jest nieczynny) Po 2 miesiącach dowiedziałem się, że brakuje 2 dokumentów. Dostarczyłem je po 2 dniach. Znów kontakt się urwał. Po 2 tyg. braku kontaktu (zero odzewu na tel. i maile) napisałem maila do banku z prośbą o podanie namiarów na menagera oddziału. Zadzwonił człowiek, z którym wojuję w Getin. Ironicznie powiedział, że dostał mojego maila. Powiedziałem co myślę o sposobie załatwiania sprawy. Przeprosił i obiecał zająć się moją sprawą. Oczywiście znów nie ma decyzji. Doradca z Notusa powiedział, że Getin nie zajmuje się już kredytami hipotecznymi. Zadzwoniłem na infolinię Getin gdzie dalej chętnie zapraszają po ten produkt. Poszedłem do innego oddziału Getin zajmującego się hipoteką. Bank czynny 5 dni w tyg. ale doradca od kredytów hipotecznych jest we wtorki i środy. Żenujący sposób obsługi.
Witu [2016-01-30 15:03:30]
Mam konto rachunki lokacje i korzystam od kilku lat z Getin. Nigdy się nie zawiodłem. Ci którzy narzekają chyba nie do końca przestrzegają własnych zobowiązań.
Strona opinii:   [1] 2 3 4 5 6 »
Wszystkich opinii: 172

Tanie kredyty i pożyczki bankowe
Copyright © 2007 - 2016 Portal Kredytowy